Der er mange hensyn man skal tage, når man er leder. Der er de økonomiske aspekter, trivsel blandt dine medarbejdere, den daglige drift og selvfølgelig at eksekvere den udarbejdet strategi, helt ud i yderste led af organisationen.
Organisering, arbejdskultur, eksekvering og ledelse
Deltagelse
I vores netværk for FM leder Vest er medlemmerne er optaget af muligheden for fortrolig erfaringsudveksling. Mange spørger om inspiration fra jævnbyrdige, og netværket giver et fortroligt og uformelt forum, hvor du kan drøfte de udfordringer, du møder i din ledelsesmæssige dagligdag.
Du kan:
- Diskutere, debattere og dele viden om ledelsesmæssige emner
- Finde din personlige forudsætning for succes som leder
- Få inspiration i øjenhøjde fra andre, som laver det samme som dig
- Drøfte ledelsesmæssige udfordringer inden for planlægning, drift og ledelse af FM
Formål
Vores netværk for FM leder Vest er et solidt fællesskab af kolleger med ledelsesansvar indenfor FM området. I netværket får du løbende sparring og inspirerende bud på dine udfordringer fra dit fortrolige faglige netværk. Formålet med netværket er, at gøre deltagerne bedre til at håndtere de ledelsesmæssige udfordringer, som de møder i dagligdagen.
Tilmeld digFire årlige møder
DFM faciliterer netværket. Vi udarbejder dagsorden, mødeindkaldelser, maillister og alt det praktiske, så det bliver nemt for dig at dele viden og blive inspireret. Det er deltagerne, der bestemmer indholdet på møderne, som forventes at finde sted hos medlemmernes virksomheder, med henblik på at øge det gensidige kendskab til hinandens organisatoriske dagligdag. I udgangspunktet holder vi 4 årlige møder af 3 timers varighed. Der optages løbende FM'ere i ledelsesgrupperne, hvis personens profil passer. Der er mulighed for at deltage i en gruppe af FM ledere vest og øst for Storebæltsbroen.
Deltagelse i netværket koster 7.495,00 kr. pr. år ekskl. moms og kræver at du er medlem af DFM.
Målgruppe
FM leder Vest er et forum for personer med personale- og budgetansvar. Netværket henvender sig primært til FM’ere med ledelsesansvar vest for Storebælt. Vi forbeholder os ret til at afvise deltagere, som ikke har den rette profil, da vi ønsker at sikre, at alle deltagere har gavn af den gensidige sparring.
Tilmeld digFacilitator
Benjamin har næsten 20 års erfaring med Facility- og Asset Management for en lang række Pensionsselskaber, fonde og private ejere. Benjamins erfaringer spænder fra drift af boligejendomme, blandet erhverv – centerdrift m.v. til operationel drift af en større afdeling indenfor Facility Management og Service. Benjamins fokus er digitalisering af Facility- og Asset Management samt Facility operation tilsat væsentlige dele bæredygtig drift. Pt. er Benjamin ansat i Eseebase – som netop arbejder med digitalisering på de nævnte områder. Derudover arbejder Benjamin løbende i relevante advisory boards m.v.
Benjamin Andersen