Årskonference

FM-minimesse

FM-minimesse til årskonferencen 2022

Da vores FM-minimesse gik så godt sidste år, har vi igen i år valgt at tilegne en del af området til DFM’s årskonference til en FM-minimesse, hvor du kan besøge leverandører indenfor branchen. Vi har i år dedikeret 14 pladser til stande, hvor du kan møde dine kunder og demonstrerer dit produkt.

OBS // Alle vores stande er udsolgt.

Oversigt over FM-minimesse

Her ser du en oversigt over området, hvor FM-minimessen vil foregå i løbet af årskonferencen. Inde i konferencesalen vil der være to telefonbokse til rådighed fra PhoneAlone.

Som udstiller har du rig mulighed for at deltage i årskonferencen, da en stand kun kan tilkøbes ved siden af din årskonference-billet. I vores program har du mulighed for at se, hvornår der vil være mulighed for at møde potentielle og nuværende kunder ved din stand.

Se programmet her

Alle stande måler 3 x 2 m. og alt hvad du skal vide af praktiske informationer omkring din stand, finder du i Tivoli Hotel & Congress Centers håndbog for udstillere.

Læs Tivolis håndbog for udstillere her

Standplan-oversigt-aarskonference

Blandt vores udstillere er:

Praktisk information

Standene måler 3 x 2 m. og du må have alt det udstyr til din stand, som du kan bære. Hvis du ønsker at låne et cafebord til din stand, uden beregning, så vælg det venligst under “Tillægsydelser” når du køber din standbillet til årskonferencen.

Du kan:

  • Låne et cafebord (ø70 cm.) uden beregning til din stand
  • Uddele flyers og smagsprøver – med gyldig smiley rapport
  • Opstille messeudstyr, som kan være indenfor de 3 x 2 m.
  • Møde nuværende og potentielle kunder
  • Blive omtalt i vores kommunikationsmateriale vedr. årskonferencen
  • Opstille din stand fra torsdag d. 1. september fra kl. 07.00 – 08.00
  • Tage din stand ned fra fredag d. 2. september fra kl. 13.00 – 14.00

Der er begrænset antal pladser og vi forholder os retten til at fordele standnumrene.

Standene vil blive fordelt i uge 24 eller tidligere hvis alle stande er solgt. Du vil herefter få besked om, hvilken stand du har fået tildelt. Deadline for at bestille ekstra messeudstyr igennem Tivoli Hotel & Congress Center vil være d. 18. august (du vil som udstiller få tilsendt et link, når vi har fordelt standene).

OBS: Dit standmateriale udstilles på eget ansvar

Afbud – hvis du deltager

Ved afbud refunderes beløbet ikke. Du kan altid give en kollega din plads, du kan ændre navnet på billet via linket i din deltagerbekræftelse eller ved, at kontakte os via mail på dfm@dfm-net.dk eller ringe på telefon 2964 4385.


Annullering – hvis årskonferencen ikke finder sted

Såfremt årskonferencen ikke afholdes fysisk, afholdes årskonferencen digitalt.


Ved deltagelse til årskonferencen

Accepterer du, at vi tager billeder af dig under konferencen og efterfølgende bruger dem til markedsføring af foreningens øvrige initiativer.