Om os
Bestyrelse
Foreningen er bygget op omkring en bestyrelse på 7 personer, som hver især beskæftiger sig med FM indenfor en række områder, og de er repræsenteret bredt ift. det kommunale og private. Bestyrelsen i Dansk Facilities Management arbejder benhårdt på at udvikle foreningen og generere en masse viden til folk som arbejder med FM. Ligeledes arbejder de, i samarbejde med vores udvalg og sekretariatet, på at sætte mere fokus på branchen generelt.
Derudover har foreningen også et sekretariat med 6 faste medarbejdere og en række konsulenter, som løser forskellige opgaver for foreningen. Foreningen har en udvalgsstruktur, hvor foreningens medlemmer er med til at præge branchen via udvalgsarbejdet.
Bestyrelsen
Telefon: 26121097
E-mail: flemming.wulff.hansen@gmail.com
Telefon: 21229069
E-mail: charlotte.kyhl@caverion.com
Telefon: 21497360
E-mail: nikolai.randal.petersen@kk.dk
Telefon: 53721047
E-mail: daniel.gullberg@sweco.dk
Telefon: 72496956
E-mail: tskno@gribskov.dk
Telefon: 26122618
E-mail: jostok@gmail.com
Telefon: 91333795
E-mail: jc@geus.dk
OM OS
Dansk Facilities Management
Dansk Facilities Mangement (DFM) er en forening, som blev etableret i 1991. Foreningen er det eneste forum for Facilities Management (FM) i Danmark som samler driftsherrer, rådgivere og leverandører. Vi fungerer som bindeled imellem vores medlemmer og formidler faglig viden om FM – fra fm-ere til fm-ere. Foreningen sikrer og forstærker fokus på de mange tiltag, der er på området både i Danmark og i udlandet.